Powrót do strony głównej

Scenariusz z lekcji zajęć praktycznych

dla zawodu: TECHNIK HANDLOWIEC

Kwalifikacja: Kwalifikacja Posługuje się terminologią z zakresu towaroznawstwa handlowego

Klasa: IV

Liczba godzin: 3 godzin

Miejsce odbywania zajęć:  Rondo Gumieniak W., Marciniak W. i Swajda P. Spółka jawna

Temat zajęć praktycznych: :  Stosuje narzędzia promocji odpowiednie do oferty handlowej

Tematy jednostkowe:

  • Reklama produktów
  • Narzędzia promocji
  • Plan działań promocyjnych

CEL OGÓLNY ZAJĘĆ:

Stosowanie narzędzi marketingowych w działalności przedsiębiorstwa handlowego.

CELE OPERACYJNE:

Uczeń potrafi:

  • zaplanować kampanię promocyjną określonych produktów,
  • ocenić skuteczność stosowanych środków reklamy,
  • organizować działania reklamowe i marketingowe z wykorzystaniem różnych źródeł informacji o rynku,
  • stosować dobrane do oferty handlowej narzędzia promocji,

CELE ZAJĘĆ:

  • poznawcze: Zapoznacie uczniów z narzędziami promocji stosowanymi w przedsiębiorstwie
  • kształcące: Opanowanie właściwego doboru działań promocyjnych
  • wychowawcze: Wdrażanie uczniów do właściwej organizacji pracy

METODY REALIZACJI:

  • Pokaz z objaśnieniem
  • Prace praktyczne

METODY NAUCZANIA:

Metoda praktyczna w naturalnych warunkach pracy pod okiem opiekuna praktyk

ŚRODKI DYDAKTYCZNE:

  • Komputer z oprogramowaniem stosowanym w przedsiębiorstwie, z dostępem do Internetu
  • Urządzenia i towary przedsiębiorstwa handlowego

FORMA PROWADZENIA ZAJĘĆ:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe